• (Android/iOS) Minecraft хакирање неограничених драгуља

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ хакирање неограничених драгуља ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Minecraft 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Одлична игра, само на 2 моја света (имао сам максимум ствари) некако ме је ресетовала као величина дугмета итд. Вратило ме је у мријест без ичега. Молим вас, ако ЈЕ ово грешка, брзо је поправите, уморан сам од губљења времена да се то догоди

    Тако да волим ову игру, али из неког разлога, ако нисам у њој ни сат времена, не дозвољава ми да се поново пријавим и морам да је деинсталирам па поново да је инсталирам и тако је досадна.

    То је добра игра, али је избрисала све моје светове, додатке и морам поново да инсталирам сваки пут када желим да играм јер ме држи на трајном екрану за учитавање

    Заиста волим ову игру, али понекад је заиста тешко повезати се са светом пријатеља или би се свет понекад срушио и сам одустао

    Не могу да се пријавим! Игра претпоставља Мицрософтов налог и неуспешно је покушала да се пријави - али никада нису тражили информације за пријаву! Не могу се променити ни подаци, адреса, итд!

    Волите Минецрафт, али недавно су краљевства имала неких великих проблема. Тренутно се не могу придружити свом царству јер пише грешке у вези када раније нисам имао проблема. Веза је у реду, све остало ради само се не могу придружити царствима


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :